Database: RFC1337
Owner: Affliction (C405129)
This Database is in Read-Only Mode

12345...89
1-9
12345...89
1-9

<Meredith>mifu wat u say
<MiFU>dno
<Qent>wait...
<Qent>why are you having drz vote on this??
<Schleepenschtien>WAT YOU SAY
<Wartorn>Most popular deviations submitted in the last 8 hours
<Wartorn>[x]??
<Wartorn>Join Now??Buy deviantWEAR??Advertise Here[..]
<Wartorn>Nipples the Enchilada
<Wartorn>in Cartoons & Comics
<Schleepenschtien>SHIGGY SHFIV SCHFIFFTY FIVE
<Meredith>because there my right hand clan
<Meredith>:)
<Schleepenschtien>SCHFIGGIDY DSCHGIDFYF SCHFIFFTY FIVE
<Wartorn>I don't even know why I visit dA.
<Schleepenschtien>SOMETHING SOMETHING SCHFIFFTY FIIVE
<Schleepenschtien>...OK SLEP
<Meredith>sleep
<Qent>GNIGHT
<Meredith>*
<ujoesinco>wait mere wats nerd
<Schleepenschtien>Actually, the propaar schpelling is schleepenschien
<Meredith>hahaha funny story
<Schleepenschtien>but it's shortened to sleep
<Schleepenschtien>yaj
<Schleepenschtien>h
- You are kicked by Wartorn (Reason: go to sleep and stop being drunk)
- You must wait 5 seconds after being kicked to rejoin (+J) (#drz)
<Ujoesinco> aaaa i totally forgot sly got to do the survey test on y alora looks lighter in one pic and not the other
<TheToxicAvenger> Borknagar's had a ton of known guys in Black Metal
<Sly> ...what?
<TheToxicAvenger> Hell, Vortex was their vocalist for ~2 albums
<Set_Abominae> This is AWESOME
<Set_Abominae> and I knew about vortex being in there for a while
<Qent> alora became a white chick mysteriously
<Sly> lol what do you mean?
<Set_Abominae> speaking of vortex
<Set_Abominae> I am quite angry at Dimmu for kicking Vortex AND Mustis
<TheToxicAvenger> Also, Set, one of Borknagar's albums is pure acoustic
<TheToxicAvenger> Their first album was much more aggressive and all in Norwegian
<Ujoesinco> sly look at these two pics
<Ujoesinco> http://www12.speedyshare.com/files/23382621/download/really%20white.jpg
<TheToxicAvenger> Their vocalist right now is a Swedish guy named Vintersorg
<Ujoesinco> http://www14.speedyshare.com/files/23369691/download/Alora.jpg
<Ujoesinco> tell me wat u think
<TheToxicAvenger> Borknagar were also my first black metal band, though Enslaved were the ones that got me interested in it
<Qent> MICHAEL JACKSON
<Ujoesinco> hell no
<Sly> it migt have been taken with a different camera
<TheToxicAvenger> I pulled a Jackson but in the sense of gingers
<Qent> lol
<Ujoesinco> good choice sly at first i thought i was crazy
<TheToxicAvenger> I was originally ginger then that somehow morphed
<MP2E> the curse was lifted!
<Sly> lol
<Ujoesinco> then i asked almost everyone in here and they sayed the same thing
<Set_Abominae> Borknagar seems pretty fuckin awesome TTA
<Qent> you never asked me :P
<Ujoesinco> qent wat do u think
<Sly> i think your losing it by just thinking you were losing it just because of a change in skin tone
<TheToxicAvenger> Their second album is when they got progressive
<MP2E> I had a vagina once but I was too manly for it so it fell off and a huge dick grew in it's place
<Qent> i think they used a setting on the camera that desaturates it
<Ujoesinco> ehhh u want to hear something weird
<Ujoesinco> sly
<Sly> mp2e: ROFL!
<Set_Abominae> MP2E IS A HERMAPHRODITE
<Sly> sure
<TheToxicAvenger> MP2E: How does a hole fall off
<Qent> AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
<Qent> lol
<Ujoesinco> my brother notice my older brother cig wasnt lighted in his profile pic
<MP2E> That's hwat i was wondering after I typed it
<MP2E> I dunno man
<TheToxicAvenger> !kick TheToxicAvenger very butts
=-= YOU (TheToxicAvenger) have been booted from #mlk by ChanServ ((TheToxicAvenger) very butts)
-->| YOU (TheToxicAvenger) have joined #mlk
=-= Topic for #mlk is ???http://moonlightkillers.freeforums.org/
Latest verion of the MLK HQ: http://www.mediafire.com/?mvtvdomw32o
Returning member:MO-MO
All-Nighter This Friday, you better be here, or else
this just in: Ujoe saved alora from church camp :) And they lived happily ever after. The end.
ATTENTION ALL MAPPERS IN MLK OR VOLUNTEER MAPPERS FOR MLK GO INTO #MLKMAPPING TY???
=-= Topic for #mlk was set by Mere!~Mere@76-251-33-164.lightspeed.dllstx.sbcglobal.net on Thursday, July 15, 2010 10:39:51 PM
*ChanServ* [#MLK] GOT MLK!? IF NOT, GTFO WE DONT WANT YOU!!!! JK :)
=-= Mode #mlk +o TheToxicAvenger by ChanServ
<TheToxicAvenger> :V
<Ujoe> !kick ujoe MY BOOBIES ARE BACK :D
=-= Ujoe was booted from #mlk by ChanServ ((Ujoe (UjoeSinco)) MY BOOBIES ARE BACK :D)
<Awesomesauce> !kickban Awesomesauce your just too awesome
=-= Mode #mlk +b *!*@adsl-68-124-133-171.dsl.frsn01.pacbell.net by ChanServ
=-= Awesomesauce was booted from #mlk by ChanServ ((Awesomesauce) your just too awesome)
<Mere> hahaha
<Qent> omg
<TheToxicAvenger> I'm not undoing that
<Qent> rofl
<Qent> ahahahahaha
<TheToxicAvenger> :V
<Mere> who banned him
<TheToxicAvenger> He did
<Qent> ^
<Qent> XD
<TheToxicAvenger> He literally kickban'd himself
<Mere> oh
<Mere> ummm
<Mere> QENT
<Qent> 'Sup?
<MiFU> Mere: for this channels protection
<Mere> fix it
<MiFU> ya should remove his ops
<Qent> !unban Awesomesauce
<TheToxicAvenger> Yeah
=-= Mode #mlk -b *!*@adsl-68-124-133-171.dsl.frsn01.pacbell.net by ChanServ
<MytiS> lol
<Mere> nah im tring to fix him
<TheToxicAvenger> I'm QDBing this
<Mere> mifu
-->| Awesomesauce (~Awesomesa@adsl-68-124-133-171.dsl.frsn01.pacbell.net) has joined #mlk
=-= Mode #mlk +o Awesomesauce by ChanServ
<@RaymondTracer> Whats wrong with Captain Planet?
<mrnix> Um
<@C405129> your face
<mrnix> I hate it
<mrnix> BAHAHAHA
Forty-Two has joined #DRZ
<SgtDiesel> I DON'T WANT ANYBODY ELSE
<SgtDiesel> WHEN I THINK ABOUT YOU I TOUCH MYSELF
<Cyber> 42 must love his welcome
<Forty-Two> yeah
<SgtDiesel> oh god
<Forty-Two> thanks
<Forty-Two> I... never knew...
<SgtDiesel> shit, g2g
SgtDiesel has left #DRZ
<Qent> he's very shy
<Forty-Two> I feel unloved now
<Tib> MytiS man
<Tib> bang any bitches lately?
<Tib> :V
<MytiS> sup
<MytiS> its possible
<Aerial> yes tib he banged your mom
<Aerial> :O
<MytiS> lol
<Tib> owned
<Tib> god damn
<Aerial> lol
<MytiS> fucking owned
<[THAT]Sold13r> <[THAT]Pussy> white guys here in texas dont have big dicks :I : You would know wouldn't you.
<Whiplash> SHEEET
<[THAT]Pussy> yes i would
<[THAT]Pussy> :P
MytiS walks away
<[THAT]Sold13r> Lol
<[THAT]Sold13r> Typical.
<Whiplash> way to admit what pretty much everyone here is thinking
<[THAT]Fucker> ^
<Tib> owned
<Tib> owned
<Tib> owned
<Tib> owned
<[THAT]Pussy> wat u guys dont think im a virgin do u
<Whiplash> ROFL
<Whiplash> no
<[THAT]Fucker> [THAT]Pussy: No, thats the furthest what we are thinking
<Tib> far from it mere
<Tib> :VV:V:V:V:V:V:V:V:V:V:"V:V:V::V:V:V:V:V:V:VV
<[THAT]Sold13r> <[THAT]Pussy> wat u guys dont think im a virgin do u : Let me say something.
<[THAT]Sold13r> HELL TO FUCK NO.
<Tib> owned
<Whiplash> lets just say, someone made hoop earrings for a reason
<Tib> owned
<Tib> owned
<Tib> owned
<[THAT]Fucker> LOL
<[THAT]Fucker> LOL
<Tib> L
<Tib> O
<Tib> L
<c> < Mere> he hanged himself while jacking off in a batman suit
<c> <@mrnixbath> ....
<c> <@Hypernova> MiFU: is portman still around?
<c> Yeah...
<@Hypernova> haha, south park reference
<c> Sounds like portman
* Tib is now known as TIBBERS
<TIBBERS> kill your respective families
* TIBBERS is now known as Tib
* Tib is now known as TIBBERS
<Set_Abominae> nou
<C405129> TUBBERS
* TIBBERS is now known as SWORN_TO_AVENGE
* You are now known as CONDEMN_TO_HELL
* C405129 is now known as TEMPT_NOT_THE_BLADE
CONDEMN_TO_HELL nudges MiFU
<CONDEMN_TO_HELL> ...
* You are now known as ALL_FEAR_THE_SENTINEL
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> no
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> go back to condemn to hell
<ALL_FEAR_THE_SENTINEL> fine
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> I'll just... reconfig chanserv
* You are now known as CONDEMN_TO_HELL
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> nothing like screwing with network operations to fear the sentinel
<CONDEMN_TO_HELL> talk about epic
* ChanServ has quit IRC (Updating information)
* ALL_FEAR_THE_SENTINEL has joined #DRZ
* no sets mode +o ALL_FEAR_THE_SENTINEL
<CONDEMN_TO_HELL> YAY
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> YES
<CONDEMN_TO_HELL> YES
<CONDEMN_TO_HELL> okay so I got a question
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> shoot
<SWORN_TO_AVENGE> hi
<CONDEMN_TO_HELL> We all know that we all fear the Sentinel, and we all know that the Sentinel is somewhat of a joke around these parts
<CONDEMN_TO_HELL> My question is
<CONDEMN_TO_HELL> who came up w/ the Sentinel thingo
<CONDEMN_TO_HELL> I mean
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> Judas Priest
<CONDEMN_TO_HELL> how did it start to become a fad thingo aroun dhere
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> Tib
<SWORN_TO_AVENGE> yeah
<SWORN_TO_AVENGE> pretty much my
<ALL_FEAR_THE_SENTINEL> <3
<CONDEMN_TO_HELL> :V
<ALL_FEAR_THE_SENTINEL> :V
<SWORN_TO_AVENGE> constant sentinel lyrics and such :V
<SWORN_TO_AVENGE> :V
<SWORN_TO_AVENGE> also
<CONDEMN_TO_HELL> SWORN_TO_AVENGE: I WALK THE EARTH
<CONDEMN_TO_HELL> ANOTHER DAY
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> CONDEMN_TO_HELL: You just minced the lyrics to 2 songs :|
<CONDEMN_TO_HELL> Yes sir I did
<CONDEMN_TO_HELL> Problem?
<SWORN_TO_AVENGE> okay let's do it
<SWORN_TO_AVENGE> hi
<CONDEMN_TO_HELL> hi
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> hi
<ALL_FEAR_THE_SENTINEL> hi
<SWORN_TO_AVENGE> <SWORN_TO_AVENGE> hi
<SWORN_TO_AVENGE> <CONDEMN_TO_HELL> hi
<SWORN_TO_AVENGE> <TEMPT_NOT_THE_BLADE> hi
<SWORN_TO_AVENGE> <ALL_FEAR_THE_SENTINEL> hi
<SWORN_TO_AVENGE> YES
<CONDEMN_TO_HELL> YES
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> YES
<SWORN_TO_AVENGE> YES.
<CONDEMN_TO_HELL> DAMNIT TIB
<SWORN_TO_AVENGE> LOL owned
<TEMPT_NOT_THE_BLADE> now
<Whiplash> you guys must be really bored
<Whiplash> rofl
<Apothem> dude
<Apothem> when I went to check that SD card
<Apothem> for some reason
<Apothem> there was liek 50mb in furry porn on it
<Apothem> I am confused
<Set_Abominae> .....what the
<Set_Abominae> Um
<Set_Abominae> .....I regret to inform you that
<Set_Abominae> the Voltanians have invaded your home.
12345...89
1-9
12345...89
1-9